Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er jo bra resultater etter 8mnd

Det jeg personlig ville gjort hvis jeg var litt lei av de samme vektene/reps/sett

Tenker kanskje at du har stagnert litt,og derfor var inne på tanken med å prøve noe nytt?

Under er kun basert på masse antagelser om at du trener et starting strength aktig program nå.

Benk-kom deg opp til 100 kg - så tar du en periode med litt speed trening og volum - før du starter en ny runde med 3x5 Du har sikkert noen kg til å hente på en ny runde med 5x3 før du må begynne å se på svakheter

Mark- kanskje fokusere mer på pull ups og tunge ro-øvelser en stund, ikke mark mer en hver 3. rygg dag feks

Bøy- gå ned til 90 kg og kjør 20 reps - legg på 5 kg i uka, mål 140x20 reps

Jeg var verken lei av samme vekter/reps/sett eller har stagnert :) Tvert imot er jeg veldig fornøyd med opplegget og kilogains ser ikke ut til å stoppe med det første. Det jeg ville var rett og slett "blow the fuck up in size" og antok at ren hypertrofi trening ville gi meg mer av den effekten enn et rent styrkeløftprogram.

Som sagt, tanken er lagt død nå.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...