Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en 22 år gammel jente som har trent styrke fast (2-3 ganger i uken) i ca et halvt år. Er 166 cm og veier 51 kg. Daglig inntak på ca 2000 kcal. Målet mitt er hovedsakelig å få en fin rumpe, men også å få en sunn og sterk kropp. Vil også ned i fettprosent. Dette er treningsprogrammet mitt nå, og jeg vet ikke helt om det er så bra. Håper noen som er litt mer erfaren enn meg har noen innspill :)

Økt 1

Hip thrust 3x10

Knebøy 4x5

Benkpress 3x8

Back extension 3x8

Nedtrekk foran 3x8

Nedpress 3x8

Sittende roing 3x8

Bulgarsk utfall 3x8

Økt 2

Hip thrust 4x8

Knebøy 3x8

Benkpress 4x5

Arnoldspress 3x8

Ez-bar curl 3x8

Bulgarsk utfall 3x8

Planke x3

Økt 3

Hip thrust 4x5

Knebøy 3x10

Benkpress 3x8

Back extension 3x8

Planke x3

Bulgarsk utfall 3x8

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33262-inspill-til-mitt-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bein og rumpe får hvertfall kjørt seg! (y)

Det eneste jeg reagerer på er at du trener bryst alle tre øktene men rygg og skuldre bare en økt. Her burde det være bedre balanse.

Jeg tar jo arnoldpress og back extension på økt 2 da. Men det blir kanskje for lite? Burde jeg droppe benkpress en av dagene kanskje?:)

Jeg ville prøvd meg på et ferdig oppsatt program, der er det jo allerede 'riktig balanse' i forhold til øvelser. Og hvorfor finne opp hjulet på nytt når noen andre som har mye erfaring allerede har gjort jobben for oss? ;)(y)

Selv kan jeg anbefale nybegynnerprogrammet som ligger på på fitnessbloggen ( http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ ) , x - size og x - press. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...