Gå til innhold

Proteiner og kreatin, hvilken type som smaker godt?


kreps79

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før, minst, så dere får ha meg unnskyldt.

Jeg trenger proteinpulver som smaker godt. Jeg klarer rett å slett ikke få i meg de som smaker for kunstig.

Trener grunnprogram for styrke 3 ganger i uken, og har to løpe økter. Hvilke proteinpuler, og hvilken type kreatin bør jeg velge?

Når jeg er på jobb har jeg ikke mulighet til å ta med meg proteinpulver. Finnes der noen slike proteinbarer som smaker ok, og som inneholder proteiner og kreatin? Om ikke, hvilken proteinbar er anbefalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør igrunn velge det proteinpulveret du synes smaker best, ingen vits i å kjøpe superdupermegaultramuscleproducerhyperbolicgigabol, om det smaker lutefisk. Send en mail til.. proteinfabrikken eller myrevolution eller en annen butikk, og spør om de har noen smaksprøver du kan få smake på?

Kreatin er stort sett kreatin, grunnen til at det er så mange merker har mer med marketing å gjøre enn produktforskjeller.

Proteinbars kan jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...