Gå til innhold

Treningsapp med enkelte krav, finnes denne?


kreps79

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i statistikker og loggføring av trening. Det er en enkel, men svært effektiv måte å finne motivasjon på.

Så for å finne en app som kan hjelpe meg har jeg noen krav.

- Bra oversikt over statistikker. Distanse, tid, hastighet, puls, gps og all annen praktisk informasjon.

- Skille mellom ulike treningsformer. Jogging utendørs, og roing, crosstrainer, jogging og styrke innendørs. Innendørs må en kunne få registrert puls, men også mulighet for å legge til distanse manuelt i ettertid for oppvarming, hovedøkt og nedtrapping. For styrke vil jeg bare ha økten registrert.

- Bra nettside

- Lagre en økt som "fast rute".

- Mulighet for tilbakemelding via stemme på gitt tidsintervall eller distanse og viktigst av alt, sammenligning mot beste tid på en fast rute/distanse. Løper jeg samme rute på 10 km vil jeg svært gjerne få vite hvordan jeg ligger an mot beste tid på samme rute underveis.

- Lage egne intervallprogram der jeg får beskjed om når intervallene skal starte/slutte.

- Koble til pulsbelte

- Høre musikk i fra spotify.

Vet der er mye, men dette er hva jeg vil tro mange treningsapper alt har. Men fremfor å prøve 10-15 ulike er det bedre å høre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strava eller garmin connect der kan man lagre en rute osv mtp sykling og sikkert løping.

runkeeper har vel en slik ghost funksjon som gjør att du kan ha en forhåndsprogramert snittfart også ser du hvordan du ligger ann

garmin sin edge serie til sykkel har også slik ghost funksjon, aner ikke om klokkene til garmin har denne muligheten.

men app til tlf så er vel runkeeper eller endomondo to valg som blir mye brukt, strava tror jeg ikke har egen app, men om de har så bruk strava :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke på når de fleste koster penger for å låse opp funksjoner jeg vil teste, så derfor er det greit å få litt innspill her fra dem som har testet en eller fra av de :)

Dumt å betale for flere apper jeg ikke trenger grunnet manglende funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...