Gå til innhold

Carb cycling makros


xxKristinexx

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har holdt på med carb cycling ca. den siste måneden (logger ikke maten, men ser sånn ca.) og har hatt 3 høydager og 4 lav/medium dager. Har pleid å spist rundt om 400 gram karbohydrater på treningsdager og kun fått små mengder fett fra melkeprodukter osv., og spist rundt om 50-100 gram karbo på lavdager. (Kanskje ikke lavt nok?) De karbohydratene kommer fra bær, melkeprodukter og grønnsaker :p Ser at andre kun har 2 høydager, men går det fint med 3 når man vil bygge mest mulig fettfri masse og ikke gå ned i vekt? Og hvordan ville dere hatt makrofordelingen? Føler meg litt som en dass når jeg spiser så mye karbohydrater, men jeg elsker mat med karbs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...