Romenits Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hei. Jeg er en kvinne på 26 år. Jeg har den siste tiden vært plaget med stiv nakke og skuldre. Dette gikk opp til hodet,slik at eg hadde konstant trykkende hodepine i inningene. Har vært hos naprapat. Og dette har hjulpet masse. Hodepinen er stort sett borte. Jeg fikk treningsprogrammet av naprapaten og ble vist en personlig trener. Jeg må styrke holdningen fordi den ikke er bra. Prøver og rette opp skuldrene noen ganger til dagen. Jeg har gått på endel gruppetimer på Elixia. Føler jeg lærer endel teknikker. Jeg var på strong mamma trening og da var jeg helt gele i beina mine etterpå og fikk en syk gangsperr. Såvidt eg kunne gå ,bøye meg,sette meg på do osv. Ja fekk kjørt meg på den timen . Eg ønske selvfølgelig og bli god i skuldrene. Få en god holdning . Eg ønske og bli sterkere, bygge muskler. Stramme opp kroppen. Men bør eg fokusere på skuldrene eller e d greit og trene alt? Eg trene 3 og 4 dager i uka ca. Pilates og Pilates ball 1 gang i uka. Strong mamma trening 1 gang i uka og ellers fri trening i studio. Eg e en kvinne som e 158 høge og veie 52. Kroppsanalyse viste at eg var normal. Kor lang tid vil det ta og bygge.muskler? Og rette opp holdningen? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33132-d%C3%A5rlig-holdning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrtn Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Tren det du syns er gøy, men fokuser litt ekstra på rygg og bakside skuldre. Hvis du har kontorjobb og jobber foran en PC kan det være lurt å investere i en foamroller (eventuelt bare bruke den de har på treningssenteret ditt), og gjøre øvelsene i videoen under f.eks om morgenen og etter jobb/trening. Jeg hadde selv dårlig holdning og kontorjobb, og disse tingene har hjulpet meg Hvor lang tid det vil ta å bygge muskler og rette opp holdningen er umulig å si noe om. Det kommer helt an på kostholdet og hvor mye du legger i treningen. Tror du kan med fordel legge deg litt i overskudd kalorimessig Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33132-d%C3%A5rlig-holdning/#findComment-1125359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.