Gå til innhold

Hva er ditt favoritt-hinder?


Mr.Beast

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli en del folk i Norge som har erfaring fra hinderløp nå, og da kan vi kanskje begynne å diskutere hvilke hinder som er folkets favoritt - og hvilke hinder man gjerne kunne tenke seg å bryne seg på.

Personlig liker jeg hinder som faktisk krever en del av løperen.

Når jeg var med i Toughest var jeg f.eks. veldig skuffet over at veggene var byttet ut med stillaser som var lite krevende å forsere. Sandsekkene var ikke særlig tunge. Krypehinderene var relativt korte. osv. Det eneste to hinderne jeg følge levde opp til forventningene var ringene, monkeybars v.2 og xxl, trapes og dragon back (og selvfølgelig hoppbakken).

I The Beast presenterte de et hinder som jeg ikke har sett i Norge enda: The Weaver. Det er et over/under hinder hvor man ikke skal berøre bakken. Det tror jeg blir kult.

http://www.thebeastocr.com/nyhetsveggen/the-weaver-by-malvin-varne

Er det noen andre "nyheter" i de andre løpene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringer er konge!

Jeg ble litt skuffet over at tough mudder , yorkshire, ikke hadde monkeybars. Ellers synes jeg at det er ekstremt krevende å gå langs klatrevegg (krampe i leggen x1000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine personlige favoritter fra Toughest var i alle fall ringer og hoppbakken. Driver egentlig ikke noe særlig med utholdenhetsidrett og motbakkeløp, men den bakken var gøy! Klarte å ødelegge skuldra for en mnds tid på de ringene riktignok, var ikke vant med så dynamisk og funksjonell bruk av skulderkomplekset, hehe.

Hadde ikke grepsstyrke til å fullføre monkeybars xxl :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...