Gå til innhold

har tatt inbodytest for å finne fettprosent. resultater, hvordan bli bedre?

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg inbody test på elixia for å ut hva fettprosenten min ligger på:)

vekten min var 61.3 og høyde er 165. (alder26)

14,4 kg kroppsfett

muskelmasse smm 25.9 (vet ik helt hva det betyr)

Fant ut at jeg hadde en fettprosent på 23.5 vil gjerne ned til 20 % til sommeren.

midje og hoftemålet mitt var på 0,86 som lå over normalen noe som skremmer meg litt:S

Noen som har noen meninger om dette?

Fortsetter under...

Litt sidespørsmål siden du har tatt InBody-test; hvor nøyaktige er de? Noen som har erfaringer?

jeg tok test før jeg begynte og deffe og etter 3mnd i fjor. løftet omtrent likt på di fleste øvelsene og følte at styrken var bra samtidig så jeg ble mer markert og som du kan se så viser inbody testen at musklene er nokså likt (mistet litt i beina) men fett prosenten gått ned. tok den igjen i år og så at jeg hadde økt muskelmassen i beina mens resten var nokså det samme. så med tanke på at jeg får så like målinger hver gang så stoler hvertfall jeg på at den er nokså næyaktig (y)

post-15130-14440999629341_thumb.jpg

post-15130-14440999630206_thumb.jpg

I dag tok jeg inbody test på elixia for å ut hva fettprosenten min ligger på:)

vekten min var 61.3 og høyde er 165. (alder26)

14,4 kg kroppsfett

muskelmasse smm 25.9 (vet ik helt hva det betyr)

Fant ut at jeg hadde en fettprosent på 23.5 vil gjerne ned til 20 % til sommeren.

midje og hoftemålet mitt var på 0,86 som lå over normalen noe som skremmer meg litt:S

Noen som har noen meninger om dette?

http://fitnessbloggen.no/guide-til-diettoppsett/ fin guide til og sette opp diett plan. brukte den selv på di kiloene jeg har gått ned i år (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...