Onkl M Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Heisann Jeg lurte på om noen kunne se på min planlagte matplan. Tingen er at eg trykker for mye drit i munnehuset iløpet av en uke, med mye kcal, lite protein, og lite rutiner Trener tung styrke nå 3 ganger i uken i tillegg til en kardioøkt. Mitt mål er å gå ned i fettprosent, i tillegg til å beholde/øke i muskelmasse. I tillegg til at eg ønsker å holde det så enkelt som mulig. Mann 33år Vekt 95,4kg Høyde 185cm Livvidde under navlen 105cm Frokost : 50gram Havregryn m/1,5dl lettmelk 1proteinshake 100% whey M/2dl lettmelk Mellommåltid: Frukt/knekkebrød med skinke Lunch : 150gram kylling eller 150gram karbonadedeig m/masse tilbehør fra salatbaren på jobb. (uten dressinger selvfølgelig) + Omega 3 Middag: Den blir dagens familiemiddag med ungene. Ca 600-800kcal og fra 15-35gram protein. Blir variert, med tanke på samboer og unger. Etter trening: 1proteinshake 100% whey m/2dl melk Kvelds: 100gram kylling eller karbonadedeig m/brokkoli. Rundt regnet 140-170gram protein per dag, og ca 2000-2300 kcal røft regnet. Legger jeg meg for lavt på kcal, eller kan dette fungere som ett utgangspunkt ? Nå har jeg bare satt opp noe helt enkelt som kan være gjennomførbart. Siter
FrkHoel Skrevet 12. mars 2015 Skrevet 12. mars 2015 Hei! Du kan trygt øke kcal til 2300-2700 og ta det derfra. 170 g protein er fin mengde. Sats på ca 80-100 g fett og resten fra karbohydrater. Så justerer du bare opp/ned på karbs/fett alt ettersom hvordan du reagerer Onkl M 1 Siter
Onkl M Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Skrevet 12. mars 2015 Takk for svar. Da var jeg ikke fullstendig på villspor, da får jeg justere litt opp og se hvordan det går i ukene fremover. Vil nok uansett gi en positiv effekt vil jeg tro for en som ikke har fulgt noen matplan tidligere. Ha en fin dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.