Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått påvist høyere nivå av testosteron enn "normalen". Dette endret seg i tenårene tror jeg for jeg hadde en helt annen kroppstype før.

Legen sier at hormonnivået mitt vil stabilisere seg hvis jeg begynner på en p-pille med østrogen(Diane). Jeg synes ikke det frister så veldig for det å ha atletisk kropp er ganske kjekt, har ikke så veldig lyst til å måtte slite med fremgang på trening hvis jeg begynner på de pillene:hungover:

MEN! Målgruppen min er rumpe og delvis lår, trener ca 4-5 ganger i uka, programmet mitt har fokus på rumpe og noe lår. Allikevel er det de forbaska armene, skuldrene og låra som koser seg mest virker det som. Som hos en mann.. Uten at jeg gjør noe for at de skal bli sånn..o_O

Vil det være lettere for meg å få resultater på rumpa hvis jeg jevner ut hormonene med p-piller (i og med at damer flest har mer fett rundt rumpe/lår) eller skal jeg bare smøre meg med tålmodighet og innse at den muskelgruppen tar litt tid?

Dårlig formulert, men håper noen skjønte det..:blush:

Fortsetter under...

Hvilket nivå var det du faktisk fikk påvist?

Ellers; du sier at armene og skuldra koser seg uten at du gjør noe for dem? De blir større, helt uten at du trener dem?

De fleste rumpeprogram fokuserer mye på lår, og ganske lite rumpe. Knebøy har jo blitt den typiske "rumpeøvelsen", selv om det primært er låra du driver på med.

Dersom du har hormonnivået til en mann, vil det være vanskeligere å få en typisk feminin kropp.

Jeg har tro på et Raptorial sier om valg av øvelse. Mistet mye av rumpa når jeg var sengeliggende i november, etter at jeg begynte å kjøre glutemaskin, type kickback en gang i uka, har jeg lagt på 3 cm på 10 uker, samtidig som jeg har droppet fett generelt, "til tross" for et veldig bra testo nivå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...