Gå til innhold

Varslinger som settes automatisk tilbake.....


xxxxx

Anbefalte innlegg

Opplever en ting med forumet som jeg ser på som et irritasjonsmoment.

Opplys meg gjerne hvis det er jeg som har gjort noe feil eller oversett en innstilling..

MEN;

Hvis jeg svarer på en tråd, går jo automatiske varsler på den tråden på. Og det er jo helt ok.

Men tingen er, at hvis jeg tar av varslene.. og ved en tilfeldighet eller ikke-tilfeldighet er inne igjen og leser i samme tråden, altså bare åpner den - så går varslene for den samme tråden på igjen. (Merk at man IKKE trenger å skrive noe i tråden for at dette skjer)..

Er det en måte å løse dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg har ikke det problemet. Testet nå. Er det flere som har det?

Jeg får det uansett tråd. Går jeg inn igjen i en tråd jeg har hatt varsler på før, så kommer varslene tilbake. Både på forumet og epost. Selv om jeg har manuelt deaktivert varsler for den tråden.

Jepp:)

Du merker det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det uansett tråd. Går jeg inn igjen i en tråd jeg har hatt varsler på før, så kommer varslene tilbake. Både på forumet og epost. Selv om jeg har manuelt deaktivert varsler for den tråden.

Du merker det samme?

Ja, får varslinger fra "gamle" tråder hvis jeg går inn på de, trenger ikke svare;)

Så er det noen nye jeg svarer på som jeg ikke får varsling på hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...