Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg ingen fysio(selv om jeg gjerne skulle ha vært det),men jeg er i besittelse av to stykk hypermobile knær selv, og for meg så hjalp det med knebøy, med en ekstra lang periode i starten hvor det ble terpet på korrekt teknikk, nok dynamisk oppvarming og klokt progresjonstempo.

Nå er de bare sterke og sexy som bare det<3

Kjetil1234, der hånda er føles smerte, særlig i nedoverbakker på turer. Smerten er mye større ved støt når man går nedover. Smerten føles ut som at noe river, og hvis jeg setter meg ned på huk og hviler litt så blir det litt bedre før det kommer tilbake når jeg fortsetter å gå nedover.

knee-banner1.jpg

Annonse

Nå er jeg ingen fysio(selv om jeg gjerne skulle ha vært det),men jeg er i besittelse av to stykk hypermobile knær selv, og for meg så hjalp det med knebøy, med en ekstra lang periode i starten hvor det ble terpet på korrekt teknikk, nok dynamisk oppvarming og klokt progresjonstempo.

Nå er de bare sterke og sexy som bare det<3

Går du mye på turer? i så fall hvordan er nedoverturen? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...