196 Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har såvidt forsøkt å kjøre noen barbell complexes på fridagene som alternativ til ren cardio. Typisk vil det se sånn ut: 45 kg: Markløft Strakmark Roing power cleans frontbøy push press knebøy Første runde på 6 reps per øvelse, neste 5 reps osv. 90 sek pause. Hvilke erfaringer har dere gjort dere med komplekser? Hvilke komplekser kjører du? Siter
wingeer Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har såvidt forsøkt å kjøre noen barbell complexes på fridagene som alternativ til ren cardio. Typisk vil det se sånn ut: 45 kg: Markløft Strakmark Roing power cleans frontbøy push press knebøy Første runde på 6 reps per øvelse, neste 5 reps osv. 90 sek pause. Hvilke erfaringer har dere gjort dere med komplekser? Hvilke komplekser kjører du? Tenkte å teste ut dette neste hviledag. Kan komme tilbake med erfaringer da. 196 1 Siter
196 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Skrevet 16. februar 2015 Tenkte å teste ut dette neste hviledag. Kan komme tilbake med erfaringer da. Mine erfaringer så langt, dog veldig tidlig: - vannvittig slitsomt. Lungene kjennes som de skal ekplodere og armene verker som f... Pulsen skyhøy. - stort volum på kort tid: drøyt 6 tonn på under 20 min - jeg må flytte cleans og push press tidligere i komplekset for å sikre at jeg holder teknikken - annerledes sliten (mye lavrep ellers). Kroppen koker etter økta. - genialt om jeg har det travelt - uendelig mye mer gøy enn mølla/sykkelen Kommer til å kjøre dette 1-2 ganger i uken noen uker fremover og se hvordan kroppen reagerer. wingeer 1 Siter
196 Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Noen nye erfaringer: Intensiteten faller for mye på de siste 3 settene, så stedet for å kjøre 6-5-4-3-2-1 tror jeg det funker bedre å kjøre 6-5-4-3-3-3. Like jævla vondt hver gang, men nå tåler kroppen smerten litt bedre. Og den varer heldigvis ikke lenge. Erfaringer wingeer ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.