incognito Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 jogget på mandag og pushet meg en del, så jogget jeg igjen på tirsdag(liten runde) selv om jeg hadde gangsperr i legg og lår. Problemet mitt nå er at jeg de siste to dagene kjenner at jeg holder på å få krampe i leggen og låret, får nesten ikke sove fordi jeg er redd det skal skje i søvne og sliter med å sitte fordi jeg hele tiden kjenner at "nå er det rett før krampa kommer". Har prøvd å tøye, massere, smøre med muskelavslappende drit. tok også kalsium/magnesium tabletter for å være sikker. Har noen noe andre tips? eller må jeg bare fortsette å tøye kanskje? og ja, jeg er ganske pysete når det kommer til smerte Siter
kl99 Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Om rumpa ikke inkluderes godt nok i hofteekstensjon så vil ofte leggene og hams overarbeides. Foreslår at du lærer deg å tråkke mer bakover med gluteus maximus slik at de andre musklene ikke overbelastes. Siter
incognito Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Skrevet 12. februar 2015 Om rumpa ikke inkluderes godt nok i hofteekstensjon så vil ofte leggene og hams overarbeides. Foreslår at du lærer deg å tråkke mer bakover med gluteus maximus slik at de andre musklene ikke overbelastes. takk for svar! kan godt stemme ja, har ikke jogget siden ungdomskolen Siter
kl99 Skrevet 12. februar 2015 Skrevet 12. februar 2015 Her er en fin video som viser typiske dysfunksjonelle gait patterns. incognito 1 Siter
langaard Skrevet 13. februar 2015 Skrevet 13. februar 2015 Var veldig plaga med kramper før, fikk et tips om å ta magnesiumtilsudd, det funka Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.