Mastin Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hei! Jeg er klar over at det allerede eksisterer utallige slike tråder der ferskinger i gamet ønsker tilbakemelding på sitt program/opplegg, dette er et innleg av samme type. Målet mitt med treningen er å øke i styrke og vekt, noe jeg allerede har begynt å oppnå siden oppstårt i medio august 2014. Lurer enkelt og greit på hva folk tenker om de øvelsene jeg kjører og mønsteret mtp. repetisjoner og sett. Trener tre til fire dager i uken, da jeg kjører det samme fullkroppsprogramet. - Knebøy - 4x8 - Trusters med manualer - 21, 15, 9 - Hip thrust - 4x8 - Benkpress/Brystpress - 4x8 - Chins med underarmsgrep - 5,4,3 heng ups, etterfulgt av 30 sek. statisk muskelarbeid à 3 ulike albuvinkler - Flies - 3x10 - Low row m/smalt grep - 4x8 Som nevnt har jeg økt i de aller fleste øvelsene, men jeg er utålmodig og syns ting går litt treigt. Er også usikker på om jeg er litt for feig når det kommer til å legge på mer vekter. Ang. knebøyen så lurer jeg også på om det er et stort "tap" å erstatte den med beinpress i enkelte økter? Tar imot råd og tips med stor takk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32751-nok-en-nybegynner-som-%C3%B8nsker-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.