Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er klar over at det allerede eksisterer utallige slike tråder der ferskinger i gamet ønsker tilbakemelding på sitt program/opplegg, dette er et innleg av samme type.

Målet mitt med treningen er å øke i styrke og vekt, noe jeg allerede har begynt å oppnå siden oppstårt i medio august 2014. Lurer enkelt og greit på hva folk tenker om de øvelsene jeg kjører og mønsteret mtp. repetisjoner og sett.

Trener tre til fire dager i uken, da jeg kjører det samme fullkroppsprogramet.

- Knebøy - 4x8

- Trusters med manualer - 21, 15, 9

- Hip thrust - 4x8

- Benkpress/Brystpress - 4x8

- Chins med underarmsgrep - 5,4,3 heng ups, etterfulgt av 30 sek. statisk muskelarbeid à 3 ulike albuvinkler

- Flies - 3x10

- Low row m/smalt grep - 4x8

Som nevnt har jeg økt i de aller fleste øvelsene, men jeg er utålmodig og syns ting går litt treigt. Er også usikker på om jeg er litt for feig når det kommer til å legge på mer vekter.

Ang. knebøyen så lurer jeg også på om det er et stort "tap" å erstatte den med beinpress i enkelte økter?

Tar imot råd og tips med stor takk!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...