Gå til innhold

Masteroppgave -"Supermosjonister"


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en masterstudent (idrettsvitenskap) ved NTNU og er på utkikk etter intervjurespondenter til min masteroppgave. I oppgaven skal jeg forske på «supermosjonister» , nærmere bestemt løpere. Målet med prosjektet er å undersøke hvilke fordeler og ulemper norske supermosjonister selv ser ved stor mengde trening, og hvordan dette kombineres med hverdagslivets og arbeidslivets krav. Ett av spørsmålene er hvilke kompromisser supermosjonister må gjøre for at hverdagen skal gå rundt, men også hvilke fordeler og gleder en får ut av å bruke mye tid på trening/løping.

Du er i målgruppen for denne undersøkelsen dersom du:

-Har stiftet familie og for tiden har omsorg for barn under 15 år

-Trener minst 6-7 ganger i uken, eventuelt mer.

-Er amatør

-Er en utholdenhetsløper.

Bosted: Helst Trondheimsomårdet., Andre områder som kan være aktuelle er Indre Østfold eller Oslo.

Jeg er interessert i å intervjue både kvinner og menn.

Fint om du eventuelt kan tipse om noen som eventuelt faller innen for disse kriteriene.

Deltakelse i prosjektet er naturligvis frivillig. Deltakere kan trekke seg fra prosjektet når som helst, både før, under og etter intervjuet. For å sikre best mulig kvalitet på data, ønsker jeg å gjøre lydopptak av intervjuene. Opptakene vil bli oppbevart forsvarlig og slettet ved prosjektets avslutning. All informasjon vil bli behandlet konfidensielt og deltakerne vil være anonyme når data presenteres i oppgaven. Om du finner dette interessant og har lyst til å stille opp så kan jeg bli kontaktet på e-post [email protected] eller mobil: 95234944.

Du kan også kontakte min veileder, førsteamanuensis Arve Hjelseth, på [email protected] eller 97603162.

Jeg håper på snarlig svar og positiv respons.

Med vennlig hilsen

Dag Øyvind Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...