Mr. Tacos Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hei! Jeg har tenkt å prøve ut X-Press av Tomas Fjeldberg etter 6 måneder med X-Size. Grunnen til bytte av program, er på grunn av at jeg vil trene 3 ganger i uken, istdenfor 4. Programmet: Program A 1: Knebøy eller Frontbøy 2a: Benkpress 2b: Stående roing m/stang eller manualer 3: Bulgarske utfall 4a: Biceps curl 4b: RKC planke Program B 1: Markløft 2a: Skulderpress m/ stang eller manualer 2b: Pullups, chins eller nedtrekk 3: Step up m/stang eller manualer 4a: Dips eller smale pushups 4b: Pallof press Det jeg trenger tips og hjelp med, er med tanke på holdningen min. Jeg har elendig kroppsholdning, der jeg er alt for fremoverbøyd. Jeg har nok kjørt alt for mange push-øvelser kontra pull-øvelser disse årene. Jeg kan ikke ta markløft på grunn av tidligere skade. Forslag til hva jeg kan ta istedenfor? Jeg tenkte også å kjøre en øvelse med triceps ekstra på "Program A", og en ekstra øvelse med biceps på "Program B". Håper på svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/32674-forslag-til-x-press-med-endringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.