Gå til innhold

Motivere kjæreste/samboer


Line88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen her har vært veldig i mot trening, så ille at jeg nesten ikke fikk trene engang. Etter godt over 3 år med 'masing', meldte han seg inn på Elixia han og, og jaggu begynte han å trene, og han liker det! Vet ikke helt hva det er som gjorde at han forandret mening, kanskje han innså at jeg liker litt muskler? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :p Jeg har heldivis fast treningspartner!:p Jeg skjønner hva du mener.. Han samboern din er litt sta også. :p

Men på Elixia Asker så er det veldig godt treningsmiljø! Hvertfall for oss liker å trene litt styrke. Jeg prøver å få med Daniel men han vill ikke trene på Elixia :eek: litt JYF tendenser!

Så heldig du er! Jeg tør ikke ta mer i stanga, tilfelle jeg plutselig ligger der med den over meg :p Haha.

Da hadde det vært greit med en snill kjæreste som hjelper meg å få den opp igjen. Haha.

Daniel er sær. Det har noe med at elixia tok over for Five55 og da ble hele den gjengen i mot elixia eller noe.

Hvis gubben blir med, kan jeg trene på elixia asker. Kan jo trene på alle elixiaene i norge, men gidder ikke dra så langt alene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her har vært veldig i mot trening, så ille at jeg nesten ikke fikk trene engang. Etter godt over 3 år med 'masing', meldte han seg inn på Elixia han og, og jaggu begynte han å trene, og han liker det! Vet ikke helt hva det er som gjorde at han forandret mening, kanskje han innså at jeg liker litt muskler? ;)

Hehe, det er jo bra da! Gubben min kunne aldri fått meg til å slutte å trene eller trene mindre. Det hadde jeg ikke tilatt altså :p Hehe. Han vet at jeg ikke bryr meg om muskler (liker det ikke :p) Hehe. Men vil gjerne ha en felles interesse og ha en sunn og frisk kjæreste leeeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske slitsomt å jobbe som elektriker både fysisk og psysisk. Man bruker jo kroppen hele dagen og må finne løsninger selv. Det å ha en kontorjobb f.eks kan ikke sammenlignes! :o. Jeg merker veldig godt dager jeg har stått på jobb så må jeg enten kjøre på energipiller eller dra hjem :p Tror kanskje JYF ikke gidder i å trene i det hele tatt :p enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...