Gå til innhold

Målgruppe: Personlige trenere


Frøken Larsen

Anbefalte innlegg

Hei og goddag

Jeg studerer til bachelor i ernæringsfysiologi og lærer for øyeblikket om kommunikasjon. I neste uke, hvis alt går etter planen, skal jeg holde et lite 5 minutters foredrag. Dette er mest for å lære å kommunisere ved å holde foredrag og lære hvordan det er å holde et foredrag på en god måte.

Jeg har fått i oppgave å holde et om proteinbehov og som målgruppe har jeg fått personlige trenere!

Det jeg lurer på ved å ha opprettet denne tråden er om det er noe spesielt jeg burde få fram ved at det er nettopp til personlige trenere? Hva kan personlige trenere fra før? hva vil de vite? Hva bør de vite? Kan jeg bruke faguttrykk? osv osv...

Jeg håper å få et lite innblikk i personlige trenere og at det kan hjelpe meg noe på vei til et enda bedre foredrag.

Vennligst hilsen Frøken Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...