Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkuratt begynt med styrketrening, men har alltid vært veldig aktiv med trening. Jeg lurer på hvordan jeg bør spise for å bygge større muskler. Jeg er 15 år og trener styrke 5 dager, har to hviledager i uken. Hadde blitt veldig glad for hjelp :) Takk!

Fortsetter under...

Annonse

En viktig ting. Du er ung og kroppen din er under utvikling. Jeg tror ikke du har så mye å hente på kostholdsdiett enda. Fokuser på å spise og spise normalt sundt. Kos deg i helgene. Resultatene kommer etter hvert, men det tar fort litt tid i din alder, så du må være tolmodig. Det jeg sisserte til deg tidligere er ikke så effektivt i din alder. Spis sundt, og spis deg mett. Det er det beste rådet. Ikke kast bort tiden med å telle kallorier og gram med proteiner. Om 3-4 år når kroppen din er mer feridigvokst kan du fokusere mere på type kosthold. Da får du bedre effekt. Frem til da, styrk kroppen og støttemuskulatur med allsidig trening og ikke bare styrke. Lykke til;)

I din situasjon, som nybegynner, handler det i aller størst grad om å få i seg NOK mat. Det er ikke så nøye hva du spiser. Spis vanlig mat i store mengder, nok til at kroppsvekta di øker - og da kommer musklene ganske fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...