Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! Er det noen som vet om noen bra øvelser som strammer opp/fjerner fettet på innsiden av låret? Har tilgang til treningsrom med masse forskjellige utstyr, men er det noen som har forslag til noen øvelser som kan gjøres hjemme uten en masse utstyr? :)

Har tenkt å trene styrke på lår/rompe sirka 2 ganger til uken + at jeg spiller fotball og er aktiv ellers (jogger, går tur osv...) Men bør jeg satse mest på styrketrening om jeg ønsker og stramme opp kroppen eller bør jeg prioritere jogging/ intervalltrening meir ? =)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31847-%C3%B8velser-for-innside-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den DESIDERT beste øvelsen for fjerning av fett på innsiden av låret, foregår ved matbordet. INGEN øvelser kan fjerne fett på visse steder på kroppen. Du kan trene lår alt du vil, og kroppen kan bestemme seg for å hente energien fra fettlageret i leveren, på magen, armene eller rumpa. Så du må, desverre, spise mindre enn du bruker. Å stramme opp (= bygge muskler) er lurt, da vil du tvinge kroppen til å bruke fett som energi, istedet for muskler (som den ellers vil gjøre). Rumenske markløft og knebøy er bra øvelser. Utfall likeså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...