Gå til innhold

NIH vs AFPT??


sjokkoninja

Anbefalte innlegg

MOD, om denne er på feil plass, så flytt den gjerne :)

Tittelen sier sitt.. jeg vet "alle" skal bli Pt-er i dag, men jeg har lekt med tanken lenge. Tenkte egentlig ikke 100% som PT, men vet adri. Vurderer egentlig å ha noe "på si" ved siden av jobben i første omgang + nyttig for meg selv. Det har sikkert vært en utvikling med både AFPT og NIH de siste årene, prisoforskjellen er vel 41000 (NIH) vs 50000,- (AFPT) ca?

Pros & Cons mtp de to forskjellige?

Hva bør man velge, hvorfor?

Hvem blir vurdert "best" mtp jobb?

Hørt det er mye utydelige beskjeder og mye "frem og tilbake" med AFPT uten at jeg vet noe mer enn det. Aner heller ikke noe om hvordan det er på NIH. Tips? Innspill?

takk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pros & Cons mtp de to forskjellige? Pro til begge to.

Hva bør man velge, hvorfor? AFPT, mer oppdatert pensum, dyktigste lærerens innenfor hvert felt.

Hvem blir vurdert "best" mtp jobb? Begge vurderes som like bra, ihvertfall når eg søkte jobb.

Hørt det er mye utydelige beskjeder og mye "frem og tilbake" med AFPT uten at jeg vet noe mer enn det. Aner heller ikke noe om hvordan det er på NIH. Tips? Innspill? Var noen ganger det blei noe kluss med endringer, men fulgte du med (som du skulle) var ikkje dette et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...