Gå til innhold

Tips til treningsprogram?


Royality

Anbefalte innlegg

Jeg har interresert meg for trening i 1 1/2 år, men er ikke før det siste halvåret jeg har begynt å bli veldig interessert i styrketrening. Men, problemet mitt er at jeg føler det er så mye man "burde og ikke burde" gjøre, så jeg føler at jeg aldri får satt opp et ordentlig treningsprogram fordi jeg føler det aldri blir " bra nok". Blir så mye prøving og feiling, og begynner å bli rimelig lei av å searche på nettet :mellow: PT blir altfor dyrt for meg.

Er 183 cm høy, og veier rundt 64-65 kg. Vil gjerne gå ned mer i fettprosent, få flatere mage, sprettrumpe og mer definerte muskler på hele kroppen. Ja, rett og slett bedre fysikk! Slik som alle andre jenter der ute :D Holder meg unna godteri bortsett fra en liten spisedag i uka (moderate mengder mat selvfølgelig), og prøver å kutte ut det meste av brød, sukkerholdig mat osv. Ellers spiser jeg vell "normalt". Trener alt ifra 3-5 ganger i uka.

Noen som har tips til meg? Både kostholdsplan og treningprogram? :wub:

378084_10151166959715245_802830244_22867802_1327846866_n.jpg

Liten triceps begynner å vokse frem ihvertfall !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...