Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med vektreduksjon, men har brukket benet. (For å gå ned 1 kg er uke skal jeg egentlig spise ca 1400 kcal per dag).

Er det noen som vet hvordan man burde kombinere dette?:( Kroppen skal vel ha mer energi for å bygge opp igjen det brukne benet? (Et av benene nede på fotflaten)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31681-vektnedgang-og-brukket-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rette tid å ligge i underskudd. Prøv heller å ligge på vedlikehold å se hva som skjer. Fra egen erfaring kan jeg jo si at jeg saboterte tilhelingen av nakkebruddet mitt da jeg pådro meg flere brudd i nakkevirvlene. Det grodde IKKE og det henger mye sannsynlig sammen med at jeg på den tiden slet fryktelig med å få i meg mat. Maks 1000 kcal om dagen. "Uendre tilstand. Ingen tegn til tilhelning" står det på epikrisen etter tremånederskontroll.

Så vær heller på sikre side enn å ta unødvendig sjanse

Ja, det er vel igrunn det jeg og har tenkt. Har ikke tenkt så mye på kaloriene den siste uken, og proppet i meg mye dritt for å få energi i kroppen siden jeg har vært så slapp - men har da heller gått opp en kilo..

Men viljen til å gå ned er ganske høy, så det er litt vanskelig å skulle få i seg nok (av sunn mat) når man er vant til et lavere kaloriinntak. Som du også sier :)

Men skal ta tipset å prøve å legge meg på stabilt, for jo fortere det gror jo fortere har jeg vel mulighet til å komme i gang igjen;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...