Gå til innhold

Nytt trenings program etter RYP og MYO sett.


Viken

Anbefalte innlegg

Etter 8 uker med et to splitts program på MYO sett. Er jeg klar for et nytt program!

Og lurer på om noen kan hjelpe meg å sette opp et nytt program til meg.

Er av typen som er slank/tynn og ser på meg selv som muskuløs og fit.

(172 høy, 65kg)

Man er ikke sterkere enn sitt svakeste punkt heter det. Og mitt svakeste punkt er definitivt bein!

Har trent 2 splitt 4 ganger i uken nå. men føler jeg har energi til å yte mer! kanskje 5 eller 6 dager i uken?

Har noen et bra 3-splitt`s program jeg kan kjøre 2 ganger i uken?

Ser for meg et progam med base øvelser kan være noe for meg. Da målet mitt er å gå opp i vekt, og fortsatt være fit!

Er helt ny innpå her.

Setter pris på alt av tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 ganger i uken med vekt trening er ganske mye, da skal du være veldig disiplinert med mengden, belastning og intensiteten per økt. Noe sånt kunne vel fungert da: Bryst, skuldre og triceps- Rygg og Biceps- Bein og mage X 2.

Men hvis du mener ditt svake ledd er beina kunne det vel ikke skadet med en periode på et styrkeprogram ala Dietmar eller Sheiko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...