Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg til å begynne å trene styrke! Tenker på det seriøst vææær dag! Og om 3 uker kan jeg begynnen! (Håper jeg) Det eneste jeg er redd for er å ikke se resultater.. Så mitt spørsmål er.. Når burde du merke de første resultatene på kroppen din? Har blitt mye bedre i kostholdet mitt også! Og vet hva jeg skal spise og ikke selvom det kommer dager hvor suget etter godteri roper pg jeg ikke klarer å Styre meg selv! Noe som er så sykt kjipt! Men jeg skal ikke gi meg for det! Jeg jobber vær dag for å få inn et stabilt kosthold! Og forigje uke klarte jeg meg ganske bra fram til fred og lørd hvor det ble en del smågodt! Blææ!! Angrer!

Noen som har lyst å gi meg litt motivasjon og fortelle deres historie? Fra dere begynte å trene til nå? Er så gøy å høre om folk som har klart å nå målene sine!:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31536-gleder-meg-til-%C3%A5-se-resultater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så veldig mange historier å fortelle, men kan gi deg et par tips og råd.

Når det gjelder hvor raskt du bør se fremgang kommer ann på et par ting. Viktig å huske at resultatene kommer ikke over natta, men sakte og sikkert med kontinuitet og disiplin! Du bør være bestemt og sett f.eks opp en ukes meny som du forsøker å følge. Det er lov å unne seg en godbit på lørdag;) men ha i minne og ikke overdriv...alt med måte. Du får vannvittige gode proteinsjokolader som vil være et sunnere alternativ til Freia.

Har du ikke kontroll på kjøkkenet, vil resultatene fra gymmen drøye.

Sett deg småe delmål..pr.uke eller pr. måned. ett mål for gymmen og et mål for kjøkkenet/maten.

Er målet ditt å gå ned i vekt samtidig?:) Eller bare å få styr på kostholdet som du sier:p

Prøver jo samtidig gå ned i vekt, er ikle veldig overvektig, men litt ekstra på magen låra og rompa som jeg særlig skulle se forsvinne:p så håper at styrketrening gir meg noe tilbake.

Foresten når man begynner å trene styrke så er man jo sånn sinnsykt støl de første gangene, hvordan gjorde du da? Venta du med å trene til stølheten var gått vekk igjen da, eller?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...