Gå til innhold

Hvor lang tid bør jeg bruke på å gå ned en jakkestørrelse?


LB83

Anbefalte innlegg

Jeg har muligens gjort en tabbe, men har nettopp bestilt en jakke i str L. Jeg burde absolutt hatt XL pr dags dato, men siden jeg skal ned i vekt ville jeg ikke bestille en som forhåpentligvis blir for stor snart. Har prøvd begge str i en fysisk butikk, og str L klarer jeg så vidt å lukke igjen og den sitter nokså stramt. XL passet greit, men ble litt lang på armene og kanskje litt stor over brystet. Jeg er ikke høyere enn 160 og burde nok veie 25 kg mindre.

Kan nevne at dette er en dyr jakke til over 2000,-, så har jo tenkt at den skal vare noen år.

Jeg har selvsagt lyst til å bruke jakken så fort som mulig og til en spesifikk andledning i slutten av oktober, men hvor lang tid må jeg regne med å gå ned en str?

Realistisk med 8 uker? (uten noen form for ssuperdiett, bare fornuftig kosthold og trening) Jeg trener cardio og styrke tre ganger i uka og spiser sundt og variert (1600 kcal pr dag, anbefalt av ernæringsfysiolog). Har en del fett på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter den kun stramt over magen? I så fall kan det å unngå salt, drikke mye vann dagen før, unngå kulsyre osv hjelpe deg til en litt mindre mage noen timer. <-- Nødløsning

Vanskelig å si hvor lang tid du trenger, avhengig av vekt, intensitet på trening og rett og slett jakkens og din størrelse (L er ikke L alltid). Det beste er å sette i gang/fortsette, går det så går det. Mye er mulig på 8 uker, men vanskelig å gi eksakt svar uten mer informasjon. Gjør ditt beste frem til slutten av oktober, med jakken som mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...