Gå til innhold

Hjelp! Trening og kostholdsprogram


marte89

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg skal trene 2 økter hard styrketrening to ganger i uka med veiledning av PT (er nok veldig lett ift. mange av dere supermennesker her inne, men hardt for meg) og 3 økter 30-45 min kondisjon med 170-180 i puls. Jeg må ned i fettprosent og cm og bygge muskler, men er redd jeg trener for lite?! Har en vanvittig timeplan og er redd jeg ikke rekker mer enn 5 dager i uken, så håper dette er nok?

Jeg spiser sunt, med mye protein (1.7-2,0 g protein pr. kg kroppsvekt), moderat karbo og sunt fett!!

Hva mener dere? Bør jeg trene mer? Hvor mye kcal bør jeg innta? Innspill kosthold? Og hva med spisedager?

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde (uten at jeg er ekspert eller noe.. :p) bytta om og tatt tre økter styrke og to økter kondis, i tillegg blir det lettere å svare hvis vi vet hvor høy/tung du er, og hva du spiser til vanlig. Jeg hadde også prøvd å spise enda litt mer proteiner. Sikkert mange folk som kommer med hundre ganger bedre svar enn meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Jeg er 175 og 65 kg ca., fettprosent på 28%.

Til vanlig går det i;

havregøt m/peanøttmel og eggehviter (frokost)

lavkarborundstykke m/ egg, skinke, tomat, 1 eple og 1 ss tran (lunsj)

kyllingfilet, stekefett, masse grønt, mirakelnudler, kesam til middag (den type mat) (middag)

skyr, 1 frukt, og 10g protein (pulver) (mellommåltid)

1 pk tyggis

Til sammen er det ca; 120 g protein, 80 g karbo, og 60 g fett

Hvordan ser dette ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...