Gå til innhold

Kampsportklubb i Oslo - forslag?


Friera

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er en kvinne da men kan alltids dusje hjemme. Krav Maga virker dog i overkant brutalt av hva jeg har sett. Men igjen, den dokumentaren var jo fra opprinnelseslandet så er nok andre rammer her i Norge. Skal ta en titt. :) Takk!

Krav Maga Academy er en del av Oslo Fight Center som tilbyr Krav Maga, Muay Thai, MMA og Submission Wrestling på samme medlemskap.

Selv trener jeg Muay Thai, og har gradert P1 i KM hos OFC/KMA.

Kan garantere at du vil trives og få mye ut av treningen, uansett hva du velger.

I Fight Quest som du så trente de så vidt jeg husker den militære grenen av KM, og det så veldig intenst og skremmende ut, det er det ikke hos OFC :)

Altså, blir intenst etter hvert, men på en ikke-militær måte.

Om du ser på graderingsmodellen til KM vil du se at kreves mye tid for å nå de høyere gradene, så du kan være sikker på at instruktørene er på et meget høyt nivå.

Veldig bra om du vil trene Muay Thai, for vi kan trenge flere jenter på partiet :)

(edit, ser du nevner du vil trene kampsport med en del bruk av bein, da er MT perfekt)

Om du vil høre mer om hvordan treningene er lagt opp er det bare å spørre.. Ellers er det som regel oppstart av nybegynnerparti i Januar og August på KM. På Thai kan du i utgangspunktet komme inn når som helst.

Høres kanskje ut som reklame, men skriver kun som betalende medlem med gode erfaringer å dele

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...