Henning Ravndal Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Hei. Etter et mislykket forsøk på å stå på hodet på jobben idag, har jeg fått ganske vondt i ryggen. Etter et meget lite flatterende smell i bakken, stikker det til i ryggen hver gang jeg går. Hver gang jeg tråkker med venstrebeinet stikker det til i ryggen (bildet). Hva er dette og hva skal jeg gjøre? Kjetil1234 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ut i fra stedet du peker, så tenker jeg at du muligens har fått en liten strekk i Quadratus Lumborum. Hvile i en ukes tid er nok ikke dumt, og ikke strekk ryggen, da dette kan forverre det (dersom ovenevnte er korrekt). Hvis det ikke blir bedre etter en ukes tid så kan det være lurt å få tatt MR, og påse at alt er som det skal. Vært litt stiv i ryggen tiden før skaden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henning Ravndal Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Har følt litt stivhet til og fra de siste åra. Har opplevd det samme med jevne mellomrom, men pleier å gå over etter en tid. Men plagsomt at det stadig kommer tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Nettopp. Vanlig at QL overaktiveres dersom gluteus medius ikke fungerer som den skal- Dette kan absolutt være noe å undersøke videre for deg, dersom QL i realiteten er årsaken til smertene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.