Gå til innhold

Mmmm... Tips til hjemmelaget sjokoladepålegg!


Tuon

Anbefalte innlegg

Nå er jeg rett og slett så fornøyd med meg selv, at jeg må dele litt snop med dere:

Kjøpte meg nylig dette proteinpulveret fra iHerb: http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=protein%20shakes&rc=425&sr=null&ic=6

Oppdaget raskt at det er sjukt godt. Har dermed prøvd å bruke det til litt forskjellig, nå sist til hjemmelaget sjokoladepålegg. Oh sweet Jesus! Så godt! Slik gikk det til:

1 boks Philadelphia Light

2 scoop nevnte proteinpulver

1-2 ss Sukrin Gold

1 ss kakaopulver

Smaker helt amazing på f.eks speltlumper (y)

Til sist: Jeg er ikke en av disse gærningene som lovpriser alle mulige sunnifiserte greier. Jeg lover at det smakte bra, og at my intentions are pure :angelic: Bruk av annet pulver/ søtning som potensielt smaker høgg har jeg ikke tenkt å ta ansvar for. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...