Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må bare gjenta det som er sagt over her. Hvis du ligger på 1600 kcal per dag så er det ikke finpussing av treningsprogrammet ditt som er det viktigste, men å spise mer! Om du ikke klarer å spise mer så drikk kalorier:)det vil si melk, proteinshake, gainer osv.

Når det er sagt så virker det som du spiser mer enn du tror (hvis beskrivelsen du ga av kostholdet ditt lenger oppe er riktig), eller så spiser du veldig små porsjoner. Du bør kanskje prøve å logge hva du spiser i en uke for å få en pekepinn på hva du ligger på (f.eks Lifesum, mylog.no, vektklubb.no).

Du bør minst ligge på 2400 kcal på treningsfrie dager og 2800 kcal på treningsdager. Sikkert mer også (sjekk fitnessbloggen sin kalorikalkulator på facebook), men det er bare å prøve det i én uke eller to og så justere opp eller ned etter behov. Legger du på deg for mye fett så justerer du ned. Husk også å få i deg nok proteiner, minst 130 g daglig.

Lykke til! (y)

http://fitnessbloggen.no/tips-opp-i-vekt/

Fortsetter under...

Skikkelig frokost, lunsj og to middager siste uken, samt kveldsmat og jeg klarer endelig å nå de 2900 kaloriene jeg trenger. Går jo rundt og er mett hele døgnet, men det vil jeg tro går seg til når kroppen venner seg til litt mer mat enn vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...