Anna82 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Bestillte et par Quest Cravings i går. http://fitnesslife.no/kosttilskudd/quest-cravings.html Gå det å sammenligne med questbars? Godt eller vondt? Setter pris på deres tanker å erfaringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliemo Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Første øyekast på næringsinnholdet er at det er en god del mer fett som også utgjør en 50-60kcal. Har ikke smakt de, men protein/karb messig er de vel omtrentlig likt som questbars. Handler om totalen på en dag Anna82 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna82 Skrevet 11. august 2014 Forfatter Del Skrevet 11. august 2014 Første øyekast på næringsinnholdet er at det er en god del mer fett som også utgjør en 50-60kcal. Har ikke smakt de, men protein/karb messig er de vel omtrentlig likt som questbars. Handler om totalen på en dag Flott å høre! Skal bli spennende å prøve! Emiliemo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fitnesschristian Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Nydelige! Ikke det samme som QB men liker dem veldig godt! Litt tørre (peanøttsmør) men det liker jeg :)ge Perfekt til kaffen eller bare med et glass melk Anna82 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna82 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Nå har jeg testet Quest Cravings til både kaffe, som "mellommåltid" å til trening. Går ikke helt å sammenlikne med Questbars men jeg elsker dem! Helt nydelig til kaffen eller bare som de er:happy:. I anslutning til trening foretrekker jeg questbars! Quest Cravings blir litt tørre da men jeg har allerede bestilt en ny eske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.