Anna82 Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Bestillte et par Quest Cravings i går. http://fitnesslife.no/kosttilskudd/quest-cravings.html Gå det å sammenligne med questbars? Godt eller vondt? Setter pris på deres tanker å erfaringer! Siter
Emiliemo Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Første øyekast på næringsinnholdet er at det er en god del mer fett som også utgjør en 50-60kcal. Har ikke smakt de, men protein/karb messig er de vel omtrentlig likt som questbars. Handler om totalen på en dag Anna82 1 Siter
Anna82 Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Første øyekast på næringsinnholdet er at det er en god del mer fett som også utgjør en 50-60kcal. Har ikke smakt de, men protein/karb messig er de vel omtrentlig likt som questbars. Handler om totalen på en dag Flott å høre! Skal bli spennende å prøve! Emiliemo 1 Siter
Fitnesschristian Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Nydelige! Ikke det samme som QB men liker dem veldig godt! Litt tørre (peanøttsmør) men det liker jeg :)ge Perfekt til kaffen eller bare med et glass melk Anna82 1 Siter
Anna82 Skrevet 19. august 2014 Forfatter Skrevet 19. august 2014 Nå har jeg testet Quest Cravings til både kaffe, som "mellommåltid" å til trening. Går ikke helt å sammenlikne med Questbars men jeg elsker dem! Helt nydelig til kaffen eller bare som de er:happy:. I anslutning til trening foretrekker jeg questbars! Quest Cravings blir litt tørre da men jeg har allerede bestilt en ny eske Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.