Gå til innhold

Har noen prøvd dette programmet?


Calypso

Anbefalte innlegg

http://fitnessbloggen.no/sixpack-rekordtid/

TRENINGSØKT A TRENINGSØKT B

Øvelse Serier Rep Øvelse Serier Rep

Knebøy 3 5 Knebøy 3 5

Benkpress 3 5 Militærpress 3 5

Hip-thrust 2 8 Foroverbøyd roing 3 5

Pullups 3 8 Markløft 1 5

Sidehev 3 12 Franskpress 3 8

Tåhev 3 12 Bicepscurl 3 8

Pallof press 2 12 Planke 2 Maks

Jeg lurer på om noen har prøvd dette programmet og kan si noe om det. Jeg brukte dette som mal til å sette opp mitt program, og forskjellen på dette og mitt er at jeg har flere rep siden jeg har lettere vekter (nybegynner og ville få inn teknikk først), pluss at jeg byttet ut pallof press med bulgarske utfall. Trapper ned på antall reps jo mer jeg øker, og har samboer/treningspartner som kontrollerer teknikken min jevnlig :)

Oppvarming på 6-8 min med push ups, planke og en øvelse for bein der jeg sitter 90 grader inntil veggen.

Jeg har ikke trent det lenge nok til å uttale meg om hva jeg synes selv, tenkte bare det ville være interessant med noen tanker og om jeg er på riktig vei :)

Nå trener jeg også kondisjon i 20 minutter når jeg ikke har styrke, dvs. jeg trener styrke og kondisjon annenhver dag. + spiser som en hest, prøver i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...