Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia!

Noen av dere som har studert eller studerer ved høgskolen i Bergen? Hvis ja; flott!

1) Hvordan kommer man seg enklest fra sentrum til undervisningsstedet?

2) Kompendier som tilhører studiet.. Kan man bestille de på nett noe sted eller er det egen akademika/bokhandel tilknyttet studiestedet?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30854-h%C3%B8gskolen-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke HiB-student, men jeg kan svare likevel ;-)

1) Hvor er ditt undervisningssted? HiB ligger spredt.

2) Du kan bruke studiestedets bokhandel som heter Studia. Som oftest må du hit for å finne kompendier, mens du kan kjøpe bøkene på nettet om du vil.

Jeg er ikke HiB-student, men jeg kan svare likevel ;-)

1) Hvor er ditt undervisningssted? HiB ligger spredt.

2) Du kan bruke studiestedets bokhandel som heter Studia. Som oftest må du hit for å finne kompendier, mens du kan kjøpe bøkene på nettet om du vil.

Takk for svar!

Glemte å skrive det! Inndalsveien 28 (nye lokaler visstnok)

Annonse

Tnx! Klarte ikke finne noe på Studia-nettsidene, så da antar jeg at kompendiene kun selges over disk.

Kompendiene er som oftest artikkelsamlinger foreleseren har snekret sammen, så tipper de bare selges over disk. Studia har avdeling på alle studiesteder, så du kan sikkert kjøpe bøkene i lokalene på Kronstad.

Og GRATULERER! Nå skal du bo i landets deiligste by!

Kompendiene er som oftest artikkelsamlinger foreleseren har snekret sammen, så tipper de bare selges over disk. Studia har avdeling på alle studiesteder, så du kan sikkert kjøpe bøkene i lokalene på Kronstad.

Og GRATULERER! Nå skal du bo i landets deiligste by!

Jo takk, men ikke takk! Skal ta studiene ved siden av 100% jobb, så det blir mer blodslit og pendling (fra Porsgrunn!) enn noe annet:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...