Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Karine skrev:
Jeg har bestilt meg peanøttmel, slik at jeg kan lage disse: http://mjuuugly.blogg.no/1326086092_nydelige_veganske_pea.html

Nå har jeg prøvd disse. Ble ganske gode de, men litt myke.

Litt på siden, men har også kjøpt PB2 pulveret, som er veldig godt å blande i skyr/kesam sammen med Walden Farms sjoko dip. Det kamuflerer smaken av sjoko dipen, som jeg synes smaker pyton for seg selv.

Skrevet
  "Karine skrev:
Nå har jeg prøvd disse. Ble ganske gode de, men litt myke.

Litt på siden, men har også kjøpt PB2 pulveret, som er veldig godt å blande i skyr/kesam sammen med Walden Farms sjoko dip. Det kamuflerer smaken av sjoko dipen, som jeg synes smaker pyton for seg selv.

Jeg har PB2 med peanøttsjokoladesmak! Fantastisk godt i... alt :D

Skrevet

Har lurt veldig på disse PB2 produktene :) Både den med peanøtt og peanøttsjokoladesmak!

Lurte på hva man kan bruke de til. Noen som har prøvd det som "mel", eller blir det mer et smakstilsetningspulver? :)

Annonse

Skrevet
  "marjoh skrev:
Har lurt veldig på disse PB2 produktene :) Både den med peanøtt og peanøttsjokoladesmak!

Lurte på hva man kan bruke de til. Noen som har prøvd det som "mel", eller blir det mer et smakstilsetningspulver? :)

Jeg har brukt det som "mel" i de annerkjente proteinlefsene som fyker rundt på alle treningsblogger for tiden, om du har hørt om dem ;) Det funker fint til det, og til pannekaker etc :D Men også kjempegodt som smaktilsetning, naturligvis :)

Skrevet
  "Kristin Charm skrev:
Jeg har brukt det som "mel" i de annerkjente proteinlefsene som fyker rundt på alle treningsblogger for tiden, om du har hørt om dem ;) Det funker fint til det, og til pannekaker etc :D Men også kjempegodt som smaktilsetning, naturligvis :)

Det var i grunn alt jeg trengte å høre :) Ny iHerb bestilling neste :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...