Gå til innhold

Kjøp av bumper plates o.l - hvor?


mr. egg

Anbefalte innlegg

Hei. Skal gå til innkjøp av argere utstyr, opp fra 25 mm til 50 mm. Har lagt sammen en liste på sportsmaster.no som havner på rundt 11 000.

Som dere ser på det vedlagte bildet - finnes det andre nettbutikker hvor man kan få dette billigere?

Mvh

eggfaen

post-29663-14440985061685_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant 110kg vekter pluss stang pluss knebøyrack til 6000 på finn.no , så bruktmarkeder er alltids gull verdt.

Du får de ikke 110% rett-fra-fabrikken, og det er kanskje litt rust her og der eller litt slitasjemerker, men prisen er skjeldent noe å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bygge power rack selv, så det slipper jeg å tenke på. Nytt er gull verdt for meg når jeg først skal bygge skikkelig treningsrom. :-) Vil det si at sportsmaster.no er billigste alternativ nytt eller finnes det andre nettbutikker hvor dette kan fåes billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår det er sportmaster noe av det billigere ja. Hvis jeg var deg og hadde nok penger ville jeg kanskje vurdert en dyrere stang, da den 750kroners til sportmaster er OK, men den er ikke Whoa! Jeg ville vurdert å ta meg råd til eleiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleiko er jo laget for å tåle tyngre vekter og mer misbruk(livstidsgaranti og tåler å droppes ned på racket med.. Hva var det,300kg?)enn den fra sportmaster, vil og tro skivene roterer bedre, og knurlingen er hakket mer ålreit på eleiko.

Garantert mer enn 300kg. Tror de er testet for 1500kg. Ikke at det noengang kommer til å skje utenfor testlaben, men fortsatt. Det er også verdt å ta med seg at det er livstidsgaranti på konkurransestengene; Ikke treningsstengene. De har "bare" 10 år. Prisforskjellen mellom de er ganske ram, men konkurransestang er bare sløsing for en privatperson uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...