SirenB Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 venstre bildet er tatt for ca 1,5 år siden og det andre igår. Kan ikke fatte at jeg har vært så tynn, og jeg ville bli enda tynnere enn det.. har klart å bygge opp kroppen min helt selv, uten noen hjelp utenfra, og ville bare vise at det faktisk er mulig å klare det på egenhånd. en må bare være sta, målrettet og faktisk VILLE komme seg utav det helvettet en spiseforstyrrelse er. livet er mye bedre nå, selv om jeg veier endel mer, er jeg mye mer fornøyd med meg selv! Alle kan, hvis en bare vil! TEW, Trippel, LeanMachine og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30638-u-can-do-it/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Bra jobbet! Du har vært veldig flink Fortsett å stå på. For å være litt pirketet, så er det veldig individuelt om man klarer å jobbe seg ut av en spiseforstyrrelse på egenhånd, eller om man trenger litt ekstra støtte gjennom behandlere og kanskje medisiner. Men uansett om man får det til selv eller med hjelp så er det imponerende når noen mestrer livet på en sunnere måte! Man må tørre å utfordre angsten, ta nye sjanser, ta valg som gjør vondt og gjennomføre dem, være klar for å gråte, hyle, skrike, smile, le og være klar for å bli kjent med en selv på alle måter. Man må også være klar over at livet byr på opp og nedturer, store som små. Hvis man er klar over dette og man kan godta at sånn er det, så har man bedre muligheter for å mestre alle situasjoner man havner i, i løpet av et helt liv. Da trenger man heller ikke å ty til løsninger som kjennetegner spiseforstyrrelser. Man må også huske på at følelser og tanker man hadde som spiseforstyrret alltid vil ulme og være tilstedet, men man kan unngå å høre på og følge dem. FitFish, Linjemannen, Svima84 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30638-u-can-do-it/#findComment-1044762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.