Gå til innhold

Er nybegynner, er treningsprogrammet mitt bra?


bk89

Anbefalte innlegg

Hei. Eg er nybegynner her! Lurer på om det er nokon som har erfaring med dette treningsprogrammet? Eg fann det her inne på fitnessbloggen! Eg har lagt til markløft sjølv! Men er dette eit godt program? Var å testet det ut i dag!

Øvelse Serier Reps kg

Beinpress 3 - 8 - 80kg

Benkpress med manualer 3 - 8 - 15kg

Sittende roing 2 - 8 - 85kg

Arnoldpress 2 - 8 - 85kg

Nedtrekk foran 2 - 8 - 40kg

Ez-bar curl 2 - 8 - 12,5kg

Nedpress 2 - 8 - 40kg

Markløft 2 - 8 - 30kg

Planke 2 <1min

Er det bra løft for fyrste gong på leeeenge med styrketrening?

Takk for svar :) Ha ein fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en utøver uten særlig treningshistorikk er dette programmet ganske ålreit. Hvor sikker er du på markløftteknikken din?

Du kan sikkert kutte ned på antall reps per sett i markløft til fordel for flere sett og færre reps., 5x5 eller 6x4,f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trente ein del styrke då eg gikk på videregåande, men det er lenge sidan. Eg gikk på wang toppidrett, å der terpa me markløft i det uendlige! Så føler meg ganske trygg på den :) Takk for tips, eg vil endre på det :)

Når det gjelder knebøy, så er det ingen anna grunn enn at eg tok utgangspunkt i det programmet eg fann her inne! Tusen takk for du seier det, no blir det knebøy heretter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...