Spoxie Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Hei. Jeg har alltid så utrolig støle skuldre/øvre del av rygg dagen etter jeg har trent bein. Er dette naturlig? Mistenker at det kan være fra knebøyen, men man skal vel ikke kjenne det i skuldrene?!?! Dette er treningsprg mitt: Knebøy Strake markløft Bulgarsk utfall Hip thrust Seteløft Noen som har lignende erfaringer? Eller vet hva jeg evt gjør feil? Siter
Simen96 Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Når du tar knebøy, hviler stangen på skuldrene/skulderbladene, eller presser du den opp med hendene? Dette kan fort føre til at du blir støl i rygg, armer, skuldre... Strake markløft kjenner i hvert fall jeg godt i ryggen - fremfor alt i lats. Utover dette kjenner du vel underveis om en øvelsen tar på andre steder enn den det egentlig skal? Siter
kl99 Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 Vanskelig for deg å stramme opp ryggen og få albuene inn og ned? Et vanlig problem er stram subscapularis. Strekk denne og se om det hjelper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.