Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann på 29 år. Er 183 høy, og veier 60 kilo. Har nå bestemt meg for at jeg vil opp i vekt. Målet er å komme meg opp i 80 kilo og å få en trent og sterk kropp. Jeg skal begynne med styrketrening gjevnlig. Tenkte jeg skulle skaffe meg en personlig trener for å komme i gang med treningen, er det noe som lønner seg?

Men hva burde jeg spise for å gå opp i vekt? Og hvor mye? Hadde vært fint om noen her inne kunne gitt meg litt retningslinjer og gode tips.

Mvh. André :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30528-trenger-hjelp-med-kostholdplan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ditt tilfelle handler det bare om å SPISE! :) Nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til mat, men vekten i forhold til høyden så kan jeg ikke tro at du er spesielt glad i mat ;)

Personlig trener kan alltids være et greit tak, bare pass på at PTen passer deg og din målsetning.

Du burde egentlig lese denne:

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

og komme tilbake hit og spørre når du har lest, om det er noe du lurer på og vil ha svar på (y)

Anbefaler deg å sette deg inn i kosthold hvis du skal "bulke", vær veldig forsiktig med å lese rundt på dette forumet og skaff deg heller en god PT - bodybuilding.com har også mye god kunnskap.

Hvorfor vil du veie 80 kg? Hvorfor en konkret kroppsvekt og ikke konkrete styrkemål? Start med konkrete og realiserbare mål rundt styrke, ikke "en trent og sterk overkropp", så er du godt på vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...