Gå til innhold

Fukt på IPhonekamera


Natalie

Anbefalte innlegg

Ber om at det finst nokon smarte sjeler der ute, som kan hjelpa meg!

I dag var eg ute på ein over middels tung tur, og som mange andre med musikk på øyra. Da eg har vore for lat til å investera i eit armebånd for IPhone, blir det til at den må ligga i sportsbehåen. Har òg nytta samma metoden ved intervalla, berre at da må eg stappa papir nedi der, for at mobilen ikkje skal skli ned. Til poenget; etter vel fullført tur, la eg merke til at kameraet på mobilen er full av dugg. Ikkje det verste som kunne skje, men likavel eit irritasjonsmoment.

Har nokon eit smart tips å komma med, så del i veg! Mulig det enda med reperasjon, eller at at min stakkars IPhone må leva med denna hemninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, min iPhone er dø etter det samme skjedde med meg her om dagen. Eller min opplevde litt mer fukt enn litt svette. Uansett så tror jeg ikke svette skal drepe den helt. Dermed kan dette trikset fungere bedre for deg: Skru den av og legg den i en bolle med ris over natten.

Linsen min tørket fint, men stakkar resten av iPhone døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...