Gå til innhold

Ned i vekt Gerilja kardio rett etter jobb; hva skal jeg spise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyde, alder, vekt, aktivtetsnivå?

Så lenge du totalt sett er i morderat underskudd så går du ned i vekt. Før en intens kardioøkt anbefaler jeg litt karbs så du har energi til å yte maks. 1 banan f.eks.

Takk for tilbakemeldingen!

172 cm, 27 år, 74 kg.

For en mnd siden startet jeg å forholde meg til 1200-1500 kcal om dagen, og jogget 3-4 ganger i uka. Jeg har da gått ned 7 kg siden da, men merket at det gikk for mye utover musklene siden jeg kun fokuserte på å gå ned vekt (sluttet å trene vekter)

Nå vil jeg trene styrke igjen, men samtidig ha gerilja økter på slutten av uka for å fjerne mage fettet. Jeg klarer ikke å fortså hva jeg skal spise sånn at jeg kan ta en Gerilja økt rett etter jobb uten at det forbrenner bort bare maten og musklene.

Takk!

Det gir mening, carbs hjelper med energi og protoin bygger muskler. Så om jeg tar en banan før øtken, vil kroppen forbrenne bananen først og da hoppe over til fettet, eller vil carbs hjelpe kroppen med å forbrenne fettet? Jeg er litt redd for at jeg er begynner å forbrenne musklene istedet...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...