Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvordan velger man det som er mest hensiktsmessig? For resten av familien samtidig.

Etter å ha lest mye her inne og vært medlem en stund, føler jeg at jeg har lest meg nok opp til å komme i gang. Målet er å innen året er omme å ha en god rutine på livsstilsendringen.

Jeg må starte med kostholdet og det er vel med meg som med alle andre, at man helst ønsker avkastningen nesten før man har startet. Så vet man jo at sånn er det ikke, så da er om å gjøre å finne "riktig type" kickstart.

Utgangspunktet er p.t null mulighet for å kunne dra ut av huset for å trene, har man syke barn som krever 100% tilsyn så har man det. De gangene vi har avlastning må det prioriteres på barn nr. 2 og det å få gjort unna ting i huset. Derfor må man benytte "lure kosthold" for det det er verdt.

Jeg har tittet og lest på psmf og ketolyse.

Med 170 på strømpelesten og 89 kg å ta av tenker jeg det er hipp som happ for min egen del, men det MÅ være gjennomførbart med en kombinasjon for resten av familien. Uten at det tar ekstra tid, et har vi nemlig ikke. Målet må være å innen utgangen av året ha blitt kvitt med 10-15 kg. Hvis jeg i tillegg skulle få mulighet til å trene nå og da, så er det kjempeflott, men bare bonus slik situasjonen er nå.

Hvilke erfaringer har DU gjort når det gjelder endring av kosthold?

Hvilke endringer kan man kombinere med generell familiemat uten at det går på bekostning av egen endring?

Tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30059-utallige-varianter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei =)

så bra at du har bestemt deg for å ta tak =)jeg kan komme med noen innspill, utifra bl.a egen erfaring.

jeg vil anbefale deg å se på situasjonen som den er nå, og ta utgangspunkt i den..

hva spiser du/dere?

hvordan er energi nivået med dette kostholdet?

er det bare deg eller er hele familien med på endringer?

hvor mye tid har du evnt. til å trene?

ønsker du å trene?

du ønsker en livsstils endring skriver du, psmf er en diett, og ketogent kosthold er streng lavakrbo.... , begge disse krever kunnskap om fordeling av næringstoffer og inntak, og det å sette hele familien på psmf, er ikke å anbefale, men det skjønner du sikkert. ;) du sier du vil ha en kick start, noe jeg har forståelse for, men jeg ville likevel tatt utganspunkt i nåværende situasjon....samt. at du sier du har sykt barn og hus så krever dette at du har overskudd og energi i hverdagen.

ha en flott dag =)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30059-utallige-varianter/#findComment-1024575
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...