Steffen! Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 jeg ønsker å lage min egen gainer/måltidserstatter. kommer til å bli brukt for å "dekke opp" for middager med lavt energiinnhold, og av å til som måltidsertatter i helgene(da har jeg virkelig ikke lyst å lage mat, unntatt middag). sånn ser kostholdet mitt ut: frokost: 75g havregryn 1,75dl helmelk bittelitt kanel 5g sukker lunsj: 62,5g sammalt hvete 62,5g siktet hvete 1,5g tørrgjær 0,8g salt 2,5g olivenolje 6,3g lys sirup 30g baconost 912 kcal, 37g prot, 21g fett, 140g karb. minst 80% av middagene består av: 400g potet eller 100g ris/pasta 200g karbonadedeig eller kylling/laksefilet 100-200g grønnsaker og noe smakstilsetning. noen ganger saus, noen ganger ikke. så hva burde jeg ha i? tenker at proteinpulver, havregryn, helmelk, olje og smakstilsetning av noe slag burde bli bra. noe annet jeg burde vurdere som jeg ikke får med kostholdet? (banan utgår pga kort holdbarhet). Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29922-lage-gainerm%C3%A5ltidserst-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.