Gå til innhold

Treig levering av iHerb-varer


Courage

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bestilte to pakker questbars for to uker siden. Bestilte dem i hver sin pakke, men på akkurat samme dag og til samme tidspunkt. Fikk den ene pakken forrige uke, men har ikke sett snurten av den andre enda. Er det normalt? Bruker det billigste fraktalternativet, så får ikke sporet pakkene.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme har skjedd med meg når jeg har bestilt flere samtidig.. noen har kommet etter en uke, mens andre etter 4! Tror det avhenger litt av hvor de blir sendt fra (såvidt jeg vet er det fra forskjellige stater i USA, og av og til fra Canada). Så det har nok litt å gjøre med hvor fort de blir sendt etter bestillingen fra de forskjellige stedene, og hvordan dette "passer" med videre transport osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...