Jump to content

Courage

Members
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  1. Supert, takk for svar! Høres ut som om autoregulering er noe for meg, så dette skal bli spennende!
  2. Thank you. Hvor mye skal man ta av i droppsettet? Og hvor mange droppsett er normalt å kjøre?
  3. Men ift. auto-reguleringsprinsippet? Altså at man skal øke i vektene pr. sett på begge dagene (i ulikt tempo), men at man på volumdagen skal avslutte med dropsett.
  4. Kom over denne tråden fordi jeg har tenkt å prøve meg på knebøy, 5 x 5 med autoregulering. Trener en 2-splitt med fire styrkeøkter i uka. Får derfor bare trent knebøy to ganger pr. uke, men tenker at det skal gå greit. Må bare spørre for å høre om jeg har fortstått riktig.. Intensitetdag: Større hopp mellom vektene, f.eks 20 kg - 30 kg - 40 kg - 50 kg - 60 kg Volumdagene: Mindre hopp mellom vektene, f.eks 25 kg - 30 kg - 35 kg - 40 kg - 45 kg, + droppsett Er det sånn at alle settene skal bestå av 5 repetisjoner? Også droppsettene? Tror jeg har fortstått prinsippet med intensitetdagene og volumdagene greit, men er enda litt usikker på droppsettene. Hvor mange repetisjoner i hvert sett, hvor mange sett, hvor mye vekt man skal ta av, o.s.v
  5. Det kan være, Gu9 Har også hørt at enkelte pakker blir stoppet i tollen og at de derfor bruker lenger tid..
  6. Hei! Jeg bestilte to pakker questbars for to uker siden. Bestilte dem i hver sin pakke, men på akkurat samme dag og til samme tidspunkt. Fikk den ene pakken forrige uke, men har ikke sett snurten av den andre enda. Er det normalt? Bruker det billigste fraktalternativet, så får ikke sporet pakkene..
  7. Skjønte faktisk hva du mente der, og er helt enig. Løfter latterlig lite i f.eks beinpress med ett bein. Med to bein kan jeg kjøre med mye mer enn dobbelt så mye
  8. Takk, Sickalicious Vil du si at alle disse øvelsene er egnet for å kjøre med 6-8 repetisjoner?
  9. Hei! Leker litt med tanken på et nytt treningsprogram. Planen er å kladde et utkast til en tung, en middels og en lett beinøkt. Velger som oftest øvelser som involverer rumpa i stor grad. Har et stort øvelse-"spekter" i kladden min, men synes det er vanskelig å finne 4-5-6 stk. gode bein/rumpe-øvelser som egner seg til tunge økter med 5, 6 eller evt. 8 rep. Hvilke øvelser kan anbefales til tunge økter? Knebøy og strake markløft er allerede på listen min. Trener ikke vanlig markløft av flere grunner, så den er utelukket.. Ettbeins-øvelser hadde vært fint, da mitt ene bein er sterkere enn det andre. Ser frem til innspill!
  10. Skjønner.. da bestiller jeg nok heller på nett
  11. Tenkte kanskje det var penger å spare. Gjerrigknark som jeg er
  12. http://www.bodypower.se/sv/product/107/Myofusion-Elite Myofusion.. noe alá myoprotein, eller?
  13. Whops. Mente såklart 50/50 med whey/kasein :-)
  14. Hei! Skal en tur til Sverige i morgen. Usikker på hvilket kjøpesenter vi går for, men regner med Nordby. Tenkte kanskje å kjøpe noe billig proteinpulver der, men vet ikke hva som er bra. Synes norsk myoprotein er herlig i sjokoladesmak! Liker 50/50-blandingen av whey/kasein. Er ikke så fan av 100 % whey. Noen som har sett noe lignende i Sverige?
×
×
  • Create New...