Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutt 26 år

174 høy

77 kg

Har trent fullkrops program nå i 8 uker å har stoppet litt opp. Før den tid har jeg prøvd masse forskjellige programmer. Men gikk til fullkropsprogram å satset på teknikk å økt gradvis.

Målet er som sagt å gå ned i fettprosent, har en del fett i nederste del av mage, vedsiden av styrke løper jeg mye kardio.

Vil prøve et nytt program for å kansje øke litt mer i styrke å få opp muskelmassen enda mere for å øke forbenningen!

ser for meg en 3 splitt?

Baseøvelser:

Knebøy 6x100

mark 6x120

benk 6x85 s

kråbenk manualler 6x40

Arnold 6x24

Fortsetter under...

Legg til noen ryggøvelser som chins eller stangroing, men det er kostholdet som styrer fett% :)

Ja det som er vanskelig! Men føler jeg har vært vedlig flink med kostholdet. Ligget på ca 2200 kcal, nå 2 uker har jeg gått ned til 1700 kcal. Men det er magefettet jeg sliter så voldsomt med!

SÅ det dere mener er, trene som jeg gjør? å bare vente :facepalm: er litt sånn smålei av programmet også derfor jeg er klar for å bytte litt nå, få litt variasjon! Men føler jeg har litt svake magemuskler også. Prøvd mange øvelser, men føler jeg aldri kjenner/føler jeg har fått trent de hardt nok.. Er det noen harde mage øvlser dere kan anbefalle??

helst noe som tar hadt på nedre magedel! (y)

Annonse

Gjest =xXx=
SÅ det dere mener er, trene som jeg gjør? å bare vente :facepalm: er litt sånn smålei av programmet også derfor jeg er klar for å bytte litt nå, få litt variasjon! Men føler jeg har litt svake magemuskler også. Prøvd mange øvelser, men føler jeg aldri kjenner/føler jeg har fått trent de hardt nok.. Er det noen harde mage øvlser dere kan anbefalle??

helst noe som tar hadt på nedre magedel! (y)

Igjen, tålmod. Jeg er i samme situasjon som deg. Men uansett hvor mange mageøvelser jeg kjører så hjelper ikke det. Kosthold over lengre tid, liker du mageøvelse så kjør på, men til syvende og sist: tålmod. Flere av øvelsene dine berører magen, legg til planke 3 x failure. Om jeg kan dette? Nix, lærer så steina mye av de andre her på bloggen;) lyke til!

Hvordan program trener du etter nå? øvelser?

Hvor ofte trener du?

Tror du kanskje burde fokusere mer på å bygge muskler enn å gå mye ned i vekt, med andre ord litt mer kcal. Hvordan er næringsforholdene i maten du spiser på en vanlig dag?

Vekten din i forhold til høyden får meg til å tro at du ikke har så mye fett som trenger å fjernes. Legg deg litt høyere på kcal og bygg muskler, dette vil gjøre kroppen mindre dvask.

og.. for å fjerne det lille ekstra nede på magen hjelper ikke mageøvelser. Det er fint å supplere med, men ha hovedfokus på andre øvelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...