Gå til innhold

Tilbakemelding på kosthold/trening - takk!


Anbefalte innlegg

Lå for en tid tilbake på 2600kcal og har justert meg sakte ned til der jeg skal begynne nå. Har valgt å lande på 1800 kcal med en fordeling på 30/35/35 (k/p/f). Det blir 135 gram med karbo, 158 gram proteiner og 70g fett.

Er 36 år og rager 173 cm over bakken. Veier et sted mellom 76-77 kg. Har ei badevekt som måler fettprosenten og den mener jeg ligger rundt 20(!). (Får snart caliper i postkassa!)

Har alltid trent fullkropp og det skal jeg fortsette med - 3 ganger i uka. Programmet kjøres 4x12-15. Prøver å klemme til med kardio/intervaller 1-2 ganger i uka.

Ser dette bra ut med tanke på redusering av fettprosenten, eller er jeg helt på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...